...
مرداد, 1403 بدون نظر اخبار
پنجمین دوره کلاسهای آموزشی انجمن با عنوان دوره کارآموزی آزمونهای DUS  با همکاری انجمن واردکنندگان بذر اصلاح شده، توسط موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذرونهال طی دو روز در تاریخهای ۲ و ۳ مرداد ماه به صورت تئوری و عملی در موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذرونهال برگزار گردید.
روز اول ساعت ۷ و نیم صبح با حضور ۲۱ نفر از کارشناسان شرکتهای عضو انجمن واردکنندکان بذر اصلاح شده و  با حضور آقای دکتر خیری و توضیحات ایشان و معرفی شرکت کننده ها  آغاز و در ادامه با تدریس آقای دکتر جزایری در خصوص مطالب کلی آزمون DUS ، خانم دکتر یاری (آزمون DUS در ارقام گوجه فرنگی)، خانم دکتر طاهرنژاد (آزمون DUS در ارقام خیار) و خانم دکتر نجفیان (آزمون DUS در ارقام بادمجان) تا ساعت ۴ بعدازظهر ادامه یافت.
روز دوم مطالب ارايه شده روز قبل در مزرعه مشاهده و کارشناسان با چگونگی اجرا انجام آزمونهای DUS و ارزیابی صفات در مزرعه آشنا گردیدند.
در پایان روز دوم مطالب جمع بندی و نهایتا با نظرات و پیشنهادهای شرکت کننده ها درخصوص این دوره و بهبود برگزاری دوره های آتی به پایان رسید.
ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان عزیز، از توجه، حمایت و مشارکت شرکتهای عضو انجمن در برگزاری دوره های آموزشی صمیمانه سپاسگزاریم.

ارسال نظر شما