...
مرداد, 1402 بدون نظر اخبار

جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده انجمن واردکنندگان بذر اصلاح شده ایران روز یکشنبه مورخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در محل هتل اسپیناس  ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه بعدازظهر  با حضور اکثریت اعضا و نماینده محترم اتاق ایران برگزار گردید.

جلسه با حضور حداکثری اعضا رسمیت یافته و با انتخاب هیئت رئیسه و تایید احراز حضور اعضا وجاهت قانونی مجمع اعلام و بر اساس دستور مجمع جلسه آغاز گردید.

در ابتدا گزارش  اقدامات صورت گرفته در طی سال 140۱ و اهداف آتی انجمن توسط هیات مدیره ارایه گردید و پس از آن گزارش مالی سال ۱۴۰۱ توسط خزانه دار ارائه و سپس گزارش مالی توسط بازرس انجمن مورد تایید و با اکثریت آرا به تصویب مجمع رسید.

انتخابات اعضا علی البدل هیات مدیره و بازرس اصلی و علی البدل در ادامه انجام که آقای سید حسین طباطبایی سروش به سمت علی البدل اول هیات مدیره و آقای رامین کیانپور به سمت علی البدل دوم هیات مدیره و خانم سیمین مهری پاشاکی به سمت بازرس اصلی و آقای رسول محمودی به سمت بازرس علی البدل تعیین گردیدند.

در ادامه با پیشنهاد هیات مدیره نسبت به افزایش ورودیه و حق عضویت اعضا برای سال ۱۴۰۲ با توجه به توضیحات و پیش بینی هزینه های انجمن مجمع وارد شور گردید و با توجه به پیشنهادات متفاوت و ارائه نظر اعضا با اکثریت آرا مبلغ ۳۰ میلیون تومان بابت ورودیه اعضا جدید در سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۲۰ میلیون تومان بابت حق عضویت سالانه در سال ۱۴۰۲ تورم و تعیین و تصویب گردید.

در ادامه از پیشکسوتان عزیز انجمن جناب آقای مهندس بیژن بقراطی و جناب آقای مهندس سید مرتضی وزیری تجلیل و قدردانی گردید.

سلامتی  این دو بزرگوار را همواره از درگاه الهی خواستاریم.

در ادامه با حضور هیات مدیره انجمن واردکنندگان سم و کود برای همکاری دو انجمن نیز صحبت و تبادل نظر گردید.

جلسه با پذیرایی شام از مهمانان در ساعت ۲۲ پایان یافت.

به رسم ادب از تمام اعضا به خصوص جناب آقای مهندس وزیری و جناب آقای مهندس بخردی که با حضور خود موجب سرافرازی گردیدند کمال تشکر و قدردانی را داریم. حضور تک تک اعضا باعث افتخار و اعتبار انجمن واردکنندگان بذر اصلاح شده ایران است.

  

ارسال نظر شما